Jarey Cat Lovers

Jarey’s Cat On The Blog

Ciptaan Kreatif Untuk Kucing Anda April 25, 2008

Filed under: Aksesori Kucing — jareyj @ 11:49 am

Adakah anda seorang yang sibuk dengan kerja-kerja anda di komputer sehingga ada kalanya terpaksa melupakan si kucing kesayangan?

Kini anda tidak perlu risau lagi dengan adanya ciptaan kreatif ini (lihat gambar atas), sekarang anda boleh membuat kerja anda dengan tekun disamping kucing kesayangan anda di meja pejabat mahupun dirumah. Anda tidak perlu risau lagi dengan kerenah kucing anda yang suka melompat ke atas meja komputer  dan menumpahkan minuman anda yang ada di dalam cawan mahupun mengambil biskut/donut kegemaran anda yang di letakkan di atas meja.

sumber : Gizmodo

 

13 Responses to “Ciptaan Kreatif Untuk Kucing Anda”

  1. chin chin Says:

    ha..ha..ha…best looooo…..its funny jarey….but its also good…..

  2. Pria Arjuna Says:

    Yala! So kelakar gila! tapi kreatif juga le, cuma tak sekreatif mana pon pereka tu, patut dia letak la seat belt ke kan!!

  3. jareyj Says:

    Ha…ha..ha… klu pakai seat belt sah tak gerak2….tp klu ada memang bgus gak…sbb kucing i tu perangai sama lah suka nak kacau hubby i klu tengah buat kerja. mesti nak landing kat ibook hubby i. nakal sgt tau….

  4. amoy Says:

    comel lar….

    tp klo dier nk dok atas keyboard dier dok gak…

    hehehhehee…..

    kat malaysia d jual ke bende2 nih…

  5. jareyj Says:

    rasanya benda mcm ni blm pernah nampak jual kat malaysia lg…tp rasanya klu nak suruh org yg pakar dlm pertukangan boleh kot…he.he..he..

  6. k-lie Says:

    letak seat belt???
    kalau bole,letak airbag skali..
    mana tau tetiba kucing tersebut nmpak cicak lalu jatuh trgolek..
    muahahahaha…

  7. ain Says:

    betul3,,,,keh keh

  8. CJ7 Says:

    hu

  9. CJ7 Says:

    Sy nk lh buat cm tu gk…..hahaa……

  10. Am0i s00t Says:

    Nk sy..

  11. iza Says:

    Kucingku suka main modem…


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s