Jarey Cat Lovers

Jarey’s Cat On The Blog

WANTED – Fraternity of Assassins Julai 3, 2008

Filed under: Hiburan — jareyj @ 1:05 pm
Tags: , , , ,

Minggu lepas saya pergi menonoton filem aksi dari pengarah Night Watch di Cineplex GSC yang baru, di 1Borneo, hooray!! bersama hubby & budies2nya.. Saya bukanlah peminat filem aksi sangat tetapi Wanted ni boleh dikatakan menghiburkan, jalan cerita yang hidup dan menarik sejak mula hingga la akhir. Walaupun sesetengah aksi hollywood yang ditontonkan sedikit tidak logik, tetapi gaya aksi menawan yang ditonjolkan sangatlah berkesan, sampai peluru pun boleh dilencongkan..

Kepada anda yang gila filem aksi, Wanted harus anda tonton..

lebih info : wantedmovie.com

 

4 Responses to “WANTED – Fraternity of Assassins”

  1. Dakjaat Says:

    James McAvoy mmg hebat .. kalau ade tonton The last scotland king, mmg best la dia .. ehhehe!

  2. jareyj Says:

    hee…he…he…mula2 tengok tu mcm selekeh je..makin syok tengok mcm cute plak kan heronya….he..he..he…

  3. isteri Says:

    hi jarey.apa khabar? lama tak bertegur sapa… baby saya hari ni genap 2bulan umurnya. baby girl.masa saya bersalin 8hb mei tempoh hari, kucing siam betina saya telah membawa diri kerana dia pun dah nak hampir bersalin. sayangnya saya tak dapat nak tengok anak2 kucing siam saya. mungkin takdir tuhan nak pisahkan kami. mungkin lepas ni, saya dan suami bela ikan pulak…hehe..
    teringin jugak nak tengok cerita wanted ni. mungkin tunggu suami download aje dari internet..
    tapi saya teringin sangat nak tengok wayang sepi….istemewa utk isteri2 dan ibu2…

  4. jareyj Says:

    hai juga…he..he..memang lama tak tegur sapa…Oooo congrats yee…patutlah lama diam rupa2nya nak sambut baby…he..he..he..mesti happykan…pasal kucing siam u tu jeles kot…sbb da ada baby…he..he..he..tp pasal wayang wanted memang best gile….wayang sepi nak tengok gak tapi takut i nangis lah…ha..ha..ha..


Tinggalkan Jawapan

